Головна » Статті » Мої статті

Варто прислухатися

 

Як навчити дитину правильно говорити

   • Розмовляйте з дитиною, правильно вимовляючи слова.

   • Своєчасно виправляйте неправильну звуковимову дитини.

   • Якщо мовлення вашої дитини нечітке і незрозуміле для оточення, зверніться до вчителя-логопеда.

   • Вірші, чистомовки, скоромовки стануть надійними помічниками у вихованні правильного і виразного мовлення вашої дитини.

 

Важливі поради від учителя, або таємниці успішного навчання

Тільки разом зі школою можливо досягти бажаних результатів у навчанні та вихованні.

Вчитель – ваш перший помічник і порадник.

Намагайтеся відвідувати всі батьківські збори.

Регулярно підтримуйте зв'язок з вчителем, цікавтесь успіхами своєї дитини, радійте, навіть, незначним досягненням.

Підтримуйте авторитет вчителя, поважайте думку дитини про вчителя.

Ваша підтримка і розуміння – запорука успіхів у навчанні вашої дитини.

Здоров’я вашої дитини тримайте під постійним контролем.

По можливості допомагайте вчителю в організації заходів, позакласній роботі.

Варто прислухатися

Дітей вчить те, що їх оточує.

Якщо дитина живе в атмосфері дружби і почувається потрібною – вона вчиться знаходити в цьому світі любов.

Якщо дитину часто критикувати – вона навчиться засуджувати.

Якщо дитині часто демонструвати ворожість – вона навчиться битися.

Якщо дитину часто хвалити – вона навчиться оцінювати.

Якщо дитину часто підбадьорювати – вона навчиться впевненості.

Дитина навчиться справедливості, якщо з нею завжди будуть чесні.

 

 

Сімейно-побутові педагогічні функції

1. Встановлювати і дотримуватись загальноприйнятих норм поведінки, чіткого режиму життя , практикувати визначення кожному членові сім'ї його обов'язків, контролювати їх виконання, спільно з дітьми аналізувати стан життя родини, її перспективи, внутрішньосімейні плани.

 2. Постійно тримати в полі зору шкільне життя дитини, цікавитись її успіхами, проблемами, труднощами, інтересами, запитами, прагненнями і способами їх задоволення.

 3. Знати товаришів своєї дитини, зони її неформального спілкування, сповідувані нею ідеали, пріоритетні життєві орієнтири.

 4. Виховувати у дітей відповідальне, ціннісне ставлення до свого здоров'я, розуміння обов'язку допомагати в майбутньому своїм пристарілим батькам і родичам, дітям, усім нужденним людям, утримувати свою сім'ю.

 5. Компетентно й педагогічно грамотно обговорювати з дітьми проблеми асоціального змісту життя окремих людей , перша інформація повинна надійти від батьків, а не від компанії.

 6. Розвивати і заохочувати самостійність у дітей, уміння відстоювати свою позицію.

 7.  Бути готовими до прийняття певних «дисциплінарних» рішень щодо обмеження непродуктивного» часу життя дитини і контактування її з «підозрілими» товаришами

 

 

 

 

 

      

Категорія: Мої статті | Додав: Надежда (07.07.2016)
Переглядів: 271 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar